اجاره دیزل ژنراتور یکی دیگر از خدمات اصلی شرکت های فعال در صنعت دیزل ژنراتور می باشد. در بسیاری از پروژه های پیمانکاری با توجه به کوتاه بودن زمان استفاده از دیزل ژنراتور، خرید آن مقرون به صرفه نمی باشد. لذا اجاره دیزل ژنراتور در اینگونه موارد بهترین راهکار برای کاهش هزینه های کار فرمایان می باشد.

فاکتورهای موثر بر قیمت اجاره ماهانه ژنراتور

قیمت ماهانه اجاره دیزل ژنراتور به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر بر قیمت اجاره ماهانه دستگاه می توان به توان دیزل ژنراتور ، مدت اجاره دیزل ژنراتور ، سایلنت بودن ژنراتور و … اشاره کرد. بدیهی است که میزان اجاره ماهیانه با افزایش توان دستگاه افزایش می یابد. همچنین قیمت اجاره دیزل ژنراتور سایلنت از ژنراتور بدون کانوپی سایلنت بالاتر می باشد. در مقایسه با دو فاکتور قبلی در صورت افزایش تعداد ماه های اجاره میزان اجاره ماهیانه دستگاه کاهش می یابد. این امر به دلیل سرشکن شدن برخی هزینه های ثابت در تعداد ماه های اجاره می باشد.

شرکت پایور دیزل آسیا آماده اجاره انواع ژنراتور برق مطابق با شرایط مورد نیاز کارفرمایان جهت تمامی نقاط ایران می باشد.

دیزل ژنراتور پرکینز

اجاره ژنراتور برق بی صدا (سایلنت)

در بسیاری از پروژه های عمرانی، به خصوص در داخل شهر ها صدای دیزل ژنراتور ها همواره موجب ایجاد مزاحمت برای همسایگان میگردد. با توجه به توانمندی شرکت پایور دیزل در ساخت و تولید کانوپی های سایلنت (کاور های بیصدا) دیزل ژنراتور، این شرکت آماده ارائه محصولات خود به صورت سایلنت به کارفرمایان می باشد.
با توجه به شرایط بسیار بد محیط های کارگاهی دیزل ژنراتور بیصدا – سایلنت پس از بازگشت از محل پروژه ها معمولاً دچار خسارات بسیار می گردند. این امر سبب میگردد هزینه اجاره ماهانه آنها از نظر قیمتی کمی بالاتر از دیزل ژنراتور های معمولی باشد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های شرکت تماس بگیرید
اتاقک ژنراتور برق c200