شرکت پایور دیزل با 30 سال سابقه در زمینه دیزل ژنراتور در زمینه فروش لوازم یدکی دیزل ژنراتور نیز فعالیت می کند. معمولا یکی از معیار های خرید مشتریان خدمات پس از فروش کالا و تامین قطعات یدکی محصول مورد نظر می باشد. از آنجا که استفاده از دیزل ژنراتور ها در بسیاری از صنایع دیده می شود نبود لوازم یدکی دیزل ژنراتور می تواند صدمات جبران ناپذیری داشته باشد. از این رو پایور دیزل آسیا با دانش و تجربه بالای خود در راستای رفاه حال مشتریان خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه می دهد.

انواع لوازم یدکی دیزل ژنراتور

لوازم یدکی دیزل ژنراتور ها دارای انواع مختلفی می باشند ولی به طور کلی میتوانند در سه دسته قرار بگیرند.

  • لوازم یدکی الکتروتیکی
  • لوازم یدکی موتوری
  • لوازم یدکی جانبی
لوازم یدکی مولد برق

لوازم یدکی دیزل ژنراتور پرکینز perkins

کمپانی تولید کننده محصولات انگلیسی پرکینز یکی از قوی ترین تولید کننده دیزل ژنراتور می باشد. با توجه به احتمال خرابی و نبود قطعات یدکی شرکت پایور دیزل با دانش فنی بالا در این حوزه به عنوان نمایندگی رسمی دیزل ژنراتور پرکینز, در زمینه فروش لوازم یدکی دیزل ژنراتور پرکینز و تامین قطعات یدکی فعالیت می کند.

تعمیر و سرویس و تامین لوازم یدکی دیزل ژنراتور

سرویس دوره ای دیزل ژنراتور ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در هنگام تعمیر اهمیت تأمین لوازم یدکی دیزل ژنراتور ها بسیار احساس می شود. در بسیاری از مواقع نبود یکی از قطعات یدکی باعث آسیب رسانی به کل دستگاه و یا به قطعات دیگر می شود و صدمات جبران ناپذیری را در بر دارد. متأسفانه اکثر خرابی های ناشی از لوازم یدکی غیر استاندارد در تعمیرات و سرویس دستگاه بعد از مدتی کارکرد دیزل ژنراتور، خود را نشان داده و در فاصله کوتاه پس از تعمیر در کارکرد موتور قابل مشاهده نمی باشند.

مشتریان برای اطمینان از خرید و تعمیر لوازم یدکی دیزل ژنراتور ها می توانند از نمایندگی رسمی دیزل ژنراتورخریداری کنند تا تعمیر و تامین لوازم یدکی دیزل ژنراتور را آسان گردد. شرکت پایور دیزل آسیا با استفاده از سی سال تجربه در زمینه دیزل ژنراتور به عنوان تولید کننده رسمی دیزل ژنراتور پرکینز به صورت انبوه و ارائه خدمات آن در ایران در حال فعالیت می باشد. وجود پرسنل با تجربه ، دانش فنی به روز در کنار زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری و کانال های قوی تامین قطعات یدکی اصلی، این مجموعه را قادر به ارائه تمام خدمات پشتیبانی و تعمیرات اساسی جهت انواع دیزل ژنراتور کرده است.